پلمپ دفاتر
هزينه پلمپ دفاتر مي شود بصورت اينترنتي و از طريق سامانه ثبت شركت ها پرداخت گردد .
يكي ازاين هها، وجه مربوط به ارسال مدارك به اداره ثبت شركت ها از طريق پست مي باشد.
هزينه ديگر مربوط به خود دفترها و هزينه ارسال آن براي متقاضيان مي باشد. پلمپ دفاتر
سير مراحل دفاتر پلمپ در پايتخت ثبت
شروع كار ← انعقاد قرارداد ← تحويل كار به كارشناس ← تماس با مشتري جهت معرفي كارشناس مربوطه ←
تحويل مدارك مورد نياز ← وارا اطلاعات در سامانه ثبت ← ذخيره كردن شماره پيگيري در word ← گرفتن
پرينت از رسيد پذيرش و اظهار نامه ← ارسال اظهارنامه و رسيد پذيرش براي مشتري جهت امضا و مهر شركت
چك كردن تسويه پلمپ از حسابداري براي ارسال پست ← ضميمه كردن يك نسخه رسيد و يك نسخه روزنامه
رسمي شركت داخل پاكت ← چسباندن رسيد پذيرش دژي پاكت پستي ← چك كردن روزانه آن در سامانه اطلاع
دادن به حسابداري براي پرداخت هزينه ← چك كردن روزانه سامانه تا مرحله ( مرسوله تحويل گيرنده شده است )← پايان كار پلمپ دفاتر
دفاتر پلمپ
دفاتر پلمپ چيست؟ وجود اين دفاتر مطابق ماده 6 قانون تجارت براي همه اشخاص حقيقي و حقوقي بعد از ثبت شركت براي اظهار هزينه ها و درآمدهاي خود ضروري و الزامي ميباشد .
هزينه دفاتر پلمپ
جهت پيگيري به سامانه اداره ثبت شركت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir ( بخش پيگيري ) مراجعه كرده و مراحل اينترنتي آنرا طي كنيد.
مدارك مورد نياز
تصوير تمامي شناسنامه و كارت ملي برابر اصل در ” دفترخانه اسناد رسمي يا توسط وكيل قانوني شركت ” همگي اعضاي موسسه
آگهي تاسيس يا تغييرات
مهر شركت
مجموعه پايتخت ثبت در خصوص امور دريافت كد اقتصادي ، ثبت تغييرات ، پلمپ دفاتر رتبه بندي و ساير خدمات
آماده خدمتگذاري به شما متقاضيان گرامي مي باشد .
دلايل رد
استفاده از دفاتر سال هاي قبل
ورود اطلاعاتي كه حقيقي و واقعي نباشند
عدم ثبت فعاليت هاي شعبه هاي ديگر شركت
وجود صفحات بيش از حد سفيد
ثبت يك يا چند فعاليت
تراشيدن، پاك يا محو كردن و يا مخدوش كردن مندرجات
چنانچه دفاتر از پلمپ خارج شده و فاقد يك يا چند برگ باشد پلمپ دفاتر