یکشنبه ۲۳ شهریور ۰۴

پلمپ دفاتر

۷۷ بازديد

پلمپ دفاتر

هزينه پلمپ دفاتر مي شود بصورت اينترنتي و از طريق سامانه ثبت شركت ها پرداخت گردد .

يكي ازاين هها، وجه مربوط به ارسال مدارك به اداره ثبت شركت ها از طريق پست مي باشد.

هزينه ديگر مربوط به خود دفترها و هزينه ارسال آن براي متقاضيان مي باشد. پلمپ دفاتر

سير مراحل دفاتر پلمپ در پايتخت ثبت

شروع كار ← انعقاد قرارداد ← تحويل كار به كارشناس ← تماس با مشتري جهت معرفي كارشناس مربوطه ←
تحويل مدارك مورد نياز ← وارا اطلاعات در سامانه ثبت ← ذخيره كردن شماره پيگيري در word ← گرفتن
پرينت از رسيد پذيرش و اظهار نامه ← ارسال اظهارنامه و رسيد پذيرش براي مشتري جهت امضا و مهر شركت
چك كردن تسويه پلمپ از حسابداري براي ارسال پست ← ضميمه كردن يك نسخه رسيد و يك نسخه روزنامه
رسمي شركت داخل پاكت ← چسباندن رسيد پذيرش دژي پاكت پستي ← چك كردن روزانه آن در سامانه اطلاع
دادن به حسابداري براي پرداخت هزينه ← چك كردن روزانه سامانه تا مرحله ( مرسوله تحويل گيرنده شده است )← پايان كار پلمپ دفاتر

دفاتر پلمپ

دفاتر پلمپ چيست؟ وجود اين دفاتر مطابق ماده 6 قانون تجارت براي همه اشخاص حقيقي و حقوقي بعد از ثبت شركت براي اظهار هزينه ها و درآمدهاي خود ضروري و الزامي ميباشد .

 

هزينه دفاتر پلمپ

جهت پيگيري به سامانه اداره ثبت شركت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir ( بخش پيگيري ) مراجعه كرده و مراحل اينترنتي آنرا طي كنيد.

مدارك مورد نياز

تصوير تمامي شناسنامه و كارت ملي برابر اصل در ” دفترخانه اسناد رسمي يا توسط وكيل قانوني شركت ” همگي اعضاي موسسه
آگهي تاسيس يا تغييرات
مهر شركت

مجموعه پايتخت ثبت در خصوص امور دريافت كد اقتصادي ، ثبت تغييرات ، پلمپ دفاتر رتبه بندي و ساير خدمات

آماده خدمتگذاري به شما متقاضيان گرامي مي باشد .

دلايل رد

استفاده از دفاتر سال هاي قبل
ورود اطلاعاتي كه حقيقي و واقعي نباشند
عدم ثبت فعاليت هاي شعبه هاي ديگر شركت
وجود صفحات بيش از حد سفيد
ثبت يك يا چند فعاليت
تراشيدن، پاك يا محو كردن و يا مخدوش كردن مندرجات
چنانچه دفاتر از پلمپ خارج شده و فاقد يك يا چند برگ باشد پلمپ دفاتر

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.